S2-SON SİLAH 



S2 SonSilah ,  SonZamanların En Popüler MMOFPS oyunu olmayı başarmıştır,
S2 SonSilah Oyununu Kısaca Sizlere Anlatayım,
   

    Oyun Kapalı Betayla Başlayıp Oyunculara güzel bir izlenim bıraktırdı. Açık Beta'yla Tutkulandırdı ,
Tam Sürümde Adeta Çoşturdu..

S2 Sonsilah Rütbeler,







Oyuna başladıgınız anda ; oyunun zevkini anlayacak ve oyunu bırakamayacaksınız... :))
Tanıtım Videosu ; 


Her FPS türünde görmeye alışık olunan bomba modu ve ölüm oyunu modlarının yanı sıra oyuncuların hiç alışık olmadıgı farklı bir oyun modlarını dda S2 SonSilah İzlenimlerimiz Sonucunda Görüyoruz. Oyun İçi , Oyun dışı turnuvalar olmakta ve halen devam etmektedir,
Yeni nesil Grafikler, kendinizi savaş alanında hissettiren sesler, yepyeni modlar MMOFPS s2 sonsilah'da hayat buldu. Binlerce Oyuncuyla s2 sonsilah heyacanını yaşamak için acele edin.
ÇÜNKÜ S2 SON SİLAH OYUNCULARININ BİR SÖZÜ VAR.!

HER ŞEHRİN BİR KURALLARI VARDIR DOSTUM.!


Ayrıca böyle macera dolu ve hergün yenibir yama gelen oyunu sen oynamak istemezmisin?  
Arkadaşlar Ayrıca sizlere bir İpucu s2sonsilah %100 Türkçe.!
Sana Tavsiyem Dostum.!  Profesyonel Bir Bıçakcıysan .!  Muhteşem bir Sniper'cıysan. Tüfekçiysen, Seni İtina göstererek :) ilk önce  s2 kayıt olmanızı ardından s2 yüklemenizi istiyor tavsiye ediyor ve sizlere başarılı bir serüvene adım atmanızı rica ediyorum ..
Hepinize Bol Savaşlı Zorlu eğlenceli :) Oyun Diliyorum ..
Saygılarımla ; CrazyCengaver