Wolfteam Av Mevsimi.!


Rütbeler ; 

 Silahlara Kısa Bir Bakış  ;



Wolfteam la tanıştınızmı ? 


9.Milyon Oyuncu Yanılıyomu ? O Türkiyenin KRALI.!!!

Wolfteam temel konusu , kurtlar ve silahlardır..

Kurt'dan Bir Örnek ; 

Oyu İçerisinde Kurt'a ne zaman dönüşeceğinizi kendiniz belirlersiniz. Bu nedenle oyun içerisinde , karanlıkta ne zaman büyük yaratıklarla karşılaşacağınızı önceden bilmemek çok korkunç olacak , Oyunun ana teması insanlar ve kurtlar arasındaki savaş , ve bu savaş arasındaki ölme ve öldürme mücadelesinde var olan insanların ; ihtişamla gelen kurtlara karşı ölüm-klaım oyunudur.

İnsanlar birlik içinde hareket edecek ve hayatta kalmak için mücadele gösterecekler , bu zamanda ise , 
Kurtlar İnsanların dikkatini sessizlik içinde bozacaklar, Kurtlar insanları yalnızca elleri ile öldürme yetkisine sahiptirler. Ancak , mutasyon sırasında mutasyona uğrayan karakterin özelliklerini birbirinden değişik gösterebilir. Orjinal kurt kabiliyetlerinin üstüne yeni yetenekler edinme şansına sahipsiniz..

Bir başka deyişiyle kurda dönüşüm, yeni savaş taktikleri ve tabiat üstü yetenekleri kullanmanıza olanak sağlayacak.

İnsanlık nereye Gidiyor ? Kurtlar Çoğalıyor :))  
Wolfteam oynamayan arkadaslara burdan sesleniyorum , sende bir kurt olmak mı istiyorsun ?
Eskiden, Çizgi Filmlerde  görüldüğü üzere çoğu çocuk kurtlara merak sarardı misal ben :))
Benim gibi baska bir böyle hisse kapılan merak saran kurtlara sesleniyorum. Bunun kolay yolu wolfteam oynamaktır. Bu  Ücretsiz Fps Oyununu oynamanızı Tavsiye Ediyorum . 

Sizleri Wolfteam Oynamaya davet Ediyorum..

Saygılarımla ; CrazyCengaver